Praktische punten

Parkeerbeleid

Samen met u proberen wij de verkeerssituatie rond de school zo veilig mogelijk te maken. Onze speelplaatsen zijn door middel van hekken afgesloten van de openbare weg. Breng uw kind het liefst lopend of per fiets naar school. Komt u toch met de auto, parkeer die dan in de parkeervakken één van de parkeerplaatsen rond de school.

Parkeren fiets

De school stelt het uiteraard bijzonder op prijs dat veel ouders/verzorgers met de fiets naar school komen. Houd bij het parkeren van de fiets er rekening mee dat u de ingang en inloop naar de school niet belemmert. We lopen wel allemaal met de fiets op het plein( kinderen en ouders). Het stallen van de fiets gebeurt op eigen verantwoording. De school is daar niet aansprakelijk voor!